.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ابراهیمی:خبرنگاری تسویه حساب شخصی نیست

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مازندران گفت: خبرنگاری نه تسویه حساب شخصی است، نه غرض ورزی و نه مشکل زایی، بلکه  خبرنگاران حقایق را به مردم بیان می دارد.

به گزارش خبرنگار شمال نیوز در ساری، حجت الاسلام عباسعلی ابراهیمی صبح امروز در نشست هم اندیشی بانوان فعال اظهار داشت: هر کسی در حوزه ی خودش باید دغدغه های موجود در حوزه بانوان رسانه ای را دنبال کند.

وی با بیان بیان مسائی که سد راه بانوان خبرنگار در اطلاع رسانی وجود دارد افزود: خبرنگاران استان با سیلی صورتشان را سرخ نگه می دارند.
ابراهیمی افزود: آنها نه بخاطر مسائل مالی و رفاهی بلکه عشق به رسالت خبری است که باعث حضورشان در همه صحنه ها می شود.
وی بیان اینکه خبرنگاری نه تسویه حساب شخصی است، نه غرض ورزی و نه مشکل زایی، گفت: خبرنگاران حقایق را به مردم بیان می دارد.
ابراهیمی خاطرنشان کرد: اگر کاری که تاکنون باید انجام میشد، انجام نشد دلیل بر آن نیست که نباید بشود بلکه توان انجام بیشتر از این نبود.
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مازندران تعداد کل مطبوعات و خبرگزاری ها و پایگاه های خبری استان را 216 مورد اعلام کرد و گفت: هنوز یک پرونده هم نداشتیم که وارد دادگاه شده و محکوم شود.
وی همچنین با بیان اینکه نقد باید با زبان های مختلف عنوان شود گفت: کسی که نقد پذیری نداشته باشد دچار جهالت شده است.
ابراهیمی با اشاره به برخی تندی ها در نقدها اذعان داشت: چون ما قدرت نقد را نمی توانیم آنطور که باید بپذیریم گاهی احساس می کنیم که حرف ها تند است در حالیکه تندی نیست بلکه توصیه های دوستانه است.
وی افزود: نقد باید سازندگی داشته باشد و نه نفس خواهی و باند و تشکیلات پشت پرده.
ابراهیمی از برگزاری نمایشگاه کتاب در مازندران خبر داد و افزود: نمایشگاه کتاب امسال همانند هرساله از 14 تا 20 بهمن ماه در جاده ساری نکا برگزار می شود.
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مازندران با اعلام برگزاری دوره های آموزشی خبرنگاری در استان گفت: دوره های آموزش خبرنگاری باید بگونه ای باشد که شان اصحاب رسانه حفظ شود لذا برآنیم تا دوره جدید را در سطح بالاتری نسبت به سالهای گذشته برگزار کنیم.
وی همچنین از برگزاری نمایشگاه مطبوعات در اسفند ماه خبر داد. /250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

محمدکربلایی زاده 29 دي 1392
به نظردوستان اکریک خبرنکار استان ازبی لیاقتی مسولان کشاورزی صنعت معدن تجارت بابت محصولات مرکبات وبرنج نقدتندی کنه اقایان چکارمی کنند یعنی ساکت میشن یامثل اقای رمدانی کامنت انها راحذف میکنند چون خبرنکاربیچاره پشتیبانی نداره اکرمدیری نقدشد اگراورضه داشت ان نقدیامشکل برطرف یادرست کنه این نشان میده مدیر نقدپذیراکرزود اومد بیانیه داد تکذیب کرد این نشانده کم ظریفتی ان مسول درهرحال ترس داره شهرام اطاقسرایی درهرحال اقای رمدانی بچه ها واسه یک موضوع وقت صرف می کنندهرکامنت میتوانه یک کزارش تهیه کرد

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.214 seconds.